- Termenul de livrare poate varia în funcție de locul de sosire și de disponibilitatea sortimentului de mărfuri.
Prețul standard de livrare în România este de 20 Lei și oferim livrare gratuită pentru comenzile de peste 250 Lei.
Când sunteți autentificat/ă în contul D-vs., puteți urmări starea actuală a comenzii pe pagina Comenzile mele accesând Urmăriți comanda. De asemenea, veți fi anunțat/ă de către compania de transport prin e-mail atunci când comanda dumneavoastră a fost expediată.
- Puteți returna toate produsele care îndeplinesc condițiile de retur necondiționat în termen de 30 zile calendaristice de la data livrării. Pentru a returna comanda, vă puteți conecta în contul dvs. și selecta comanda pe care doriți să o returnați sau numai unele dintre produsele din comanda dvs. din secțiunea „Comenzile mele”. Apoi urmați pașii indicați pe pagină pentru a vă crea cererea de retur. Folosind codul de retur pe care vi-l vom furniza, ne puteți trimite produsele fără a achita taxa de transport. Odată ce primim articolele returnate, rambursarea este inițiată imediat, urmând a fi procesată în termen de 10 zile
- Ne pare foarte rău pentru confuzia pe care am cauzat-o. Dacă vă aflați într-o astfel de situație, vă rugăm să ne informați prin intermediul formularului de cerere de pe site-ul nostru. Din păcate, nu oferim schimburi online, dar aveți întotdeauna opțiunea de a plasa o nouă comandă pentru a obține produsul corect.
- Plata prin card de credit: Puteți plăti cumpătările convenabil și în siguranță cu cardul de credit.Puteți plăti cu carduri de credit MasterCard, Visa, Maestro. Cardul dvs. de credit va fi utilizat numai în timpul plății. Opțiunea de plată la livrare
Informațiile cardului dvs. de credit sunt criptate folosind tehnologia SSL. Datorită acestui standard de securitate ridicat, cumpărăturile cu cardul de credit sunt sigure la Karaca. Dacă doriți, puteți utiliza autentificarea 3DS atunci când finalizați comanda. Autentificarea asigură că tranzacțiile cu cardul de credit pe internet pot fi securizate folosind metode speciale de criptare. Nu aveți nevoie de niciun software suplimentar pentru a finaliza acești pași. Atât clienții înregistrați, cât și cei neînregistrați sunt redirecționați automat către site-ul web al băncii în timpul procesului de plată. Pentru a finaliza comanda, vă rugăm să urmați pașii indicați aici.
- O comandă finalizată nu poate fi anulată. Atât timp cât comanda nu a fost încă ambalată, o puteți anula și efectua o nouă comandă dacă este necesar. Accesați Comenzilemele în contul dvs. de client. Selectați comanda pe care doriți să o anulați. Anulați integral comanda prin „Anulați comanda” sau anulați articole individuale prin „Anulați articolul” și urmați pașii suplimentari de pe ecran. Veți primi o confirmare prin e-mail dacă anularea a avut succes
Ne pare rău. Se poate întâmpla ca un articol să fie deja epuizat, dar să fie încă afișat ca disponibil în magazin. În cazuri foarte rare, comanda este apoi anulată din nou de către sistem.